tisdag 12 januari 2016

FOTO 12 HEMSTAD (99)


I sex år var Östersund min hemstad. 

8 kommentarer:

  1. SÅ kan man ju lösa det hela :) Jag bor inte i en stad, så temat var lite krångligt! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Känner igen rådhuset efter mina besök i Östersund.

    SvaraRadera
  3. Smart lösning. Vacker bild på rådhuset. Gillar flaggorna på vintern.

    SvaraRadera
  4. Perfekt lösning på temat! :) Jag har bara varit i Östersund en gång och det var för ganska många år sedan.

    SvaraRadera
  5. Fin bild på Rådhuset. Östersund var din hemstad och är min hemstad.

    SvaraRadera
  6. Fin bild på från din gamla hemstad... var där för ett par år sedan - en trevlig stad, men inte så husbilsvänlig när vi var där...

    SvaraRadera
  7. Fin bild med många linjer och kanonbra skärpa. :)

    SvaraRadera