söndag 10 januari 2016

FOTO 10 FRAMME (70)


Framme......Ja om det är Östersund du ska till.

9 kommentarer:

  1. :) "Är vi framme snart?"
    Vintrigt så man skulle funder på att stanna på tåget ;)

    SvaraRadera
  2. Klassiskt stationshus - så ska det se ut när man kommer fram!

    SvaraRadera
  3. Östersund, en av mina favoritstäder som jag besöker då och då. Min sambo är där ifrån. :)

    SvaraRadera
  4. Nja, inte nu i alla fall. Men annars vore det kul att fara dit. Har varit där flera gånger och spelat handboll i minungdomsdagar. En trevlig stad. Fin bild på stationshuset.

    SvaraRadera
  5. Några år sen jag var där, så kanske ska jag kliva av för en stund :) Bra bild till temat!

    SvaraRadera
  6. Så fint det ser ut och jag hoppas det var dit du skulle för jag ska inte dit, ännu på ett tag iallafall ;-)Passande och fyndig bild till temat.

    SvaraRadera
  7. Vilken bra tolkning av temat! Fint stationshus och snyggt att du tog med alla spåren i bilden. :)

    SvaraRadera
  8. Kul Kerstin, fin bild. Jag bor ca 500m ovanför stationen. Du kunde hälsat på mig. Det skulle vara roligt att träffa dig.

    SvaraRadera