onsdag 18 mars 2015

FOTO 77 KORV (151)


13 kommentarer:

  1. På det godaste sättet, med ett gott tillbehör som skymtar på sidan, hi hi

    SvaraRadera
  2. Allt blir godare över öppen eld :)

    SvaraRadera
  3. Ännu en stämningsfull och vacker bild :)

    SvaraRadera
  4. Gott! Snyggt komponerat. Fint med lågorna.

    SvaraRadera
  5. Öppen eld och ute, bästa sättet att tillaga och äta korv.

    SvaraRadera
  6. Fint komponerad bild och jag kan riktigt känna hur det är att stå där och grilla över den öppna elden. Fint det blev med elden och dess effekt, och så kaffepannan förstås, mums....

    SvaraRadera
  7. Perfekt komposition - och verkligen en go känsla av att äta ute. Lågorna och kaffepannan. En toppenbild!

    SvaraRadera
  8. Grillad korv över öppen eld - det är livskvalité!

    SvaraRadera
  9. Ja nu är frysarna fyllda och till Påsken har jag säkert 25 kg att grilla om man vill! Som det ser ut nu så blir det säkert en brasa vid sjön och korvgrillning då! Då kan jag tänka att fylla panna och även ta en kopp till!! Kram ;D

    SvaraRadera
  10. Åhh, grillad falukorv som är så gott!! Det fick jag ofta när jag var med pappa i skogen när jag var yngre.... Var länge sen jag åt nu så tack för nostalgitrippen! Läcker bild också med kaffekannan, lågan och så korven. Snyggt!

    SvaraRadera