tisdag 3 mars 2015

FOTO 62 HALT (EGET TEMA 4)


10 kommentarer:

  1. Fint att du använt en så låg vinkel... snyggt glänsande och absolut livsfarligt halt!

    SvaraRadera
  2. Håller med Anki , snygg vinkel. Gillar glittret lite förrädiskt.

    SvaraRadera
  3. Där får man ta det extra försiktigt.

    SvaraRadera
  4. Härligt fångat och snygg vinkel och vackert med hjulspåren som ljuset träffar! Fick inatt lite svagt vitt så det blev mera förrädiskt att inte se det hala!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  5. Glashalt!
    Snygg vinkel - ingen tvekan om temat i bild!

    SvaraRadera
  6. Ser verkligen isigt halt ut.

    SvaraRadera
  7. Jag känner rent hur försiktigt jag måste köra eller gå! Håller med ovan att det ser verkligen halkigt ut.

    SvaraRadera
  8. Snyggt!
    Jag blev lite full i skratt när jag läste temat, eftersom jag hade det som eget tema förra året... fast med en annan tolkning.

    SvaraRadera
  9. Vilken blankis - tur det finns broddar!

    SvaraRadera
  10. Snyggt ljus, fina diagonaler och garanterat svinhalt :)

    SvaraRadera