lördag 31 januari 2015

FOTO 31 FLÄTAD (77)




13 kommentarer:

  1. Snyggt att de ligger i olika linjer, bra närbild.

    SvaraRadera
  2. Snygga flätor. Ser nästan fyrkantiga ut? :)

    SvaraRadera
  3. Så läckert! Fin närbild med mycket bra skärpa. :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, så fint. Du tar fantastiskt vackra foton, så fint ljussatta, i färgharmoni och vilsamt vackra kompositioner :)

    SvaraRadera
  5. Åh fin fläta! och vacker bild!

    SvaraRadera
  6. Helt klart flätad! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  7. Ursäkta om jag tjatar (minns inte om jag har sagt det förut) blir så himla glad varje gång jag går in hos dig och ser din underbara vinjettbild!

    Snyggt flätat också, bra fångad tolkning.

    Du och flera andra är nyfikna på hur jag fick till min bild på tema Fysik. Jag har lagt in en förklaring!
    http://janicke365.blogspot.se/2015/01/19365-fysik-85.html

    SvaraRadera
  8. Snygga flätor... fint fotade med mjukt och fint ljus.

    SvaraRadera
  9. En spännande fläta med snyggt ljus!

    SvaraRadera
  10. Snygg flätning och fint ljus.

    SvaraRadera
  11. Vilken flätning...och så fint fotograferat...håller med Anette Linnea....

    SvaraRadera
  12. Åter en detalj av det hela som får fantasin att jobba! Underbar vinkel på fotot!!! Kram ;D

    SvaraRadera