lördag 10 januari 2015

FOTO 10 DÖSKALLE (55)




19 kommentarer:

  1. Där fick du till det... snyggt! Härliga gröna ögon :)

    SvaraRadera
  2. Hi hi och en väldigt god sådan. Läcker grön effekt du fått till.

    SvaraRadera
  3. Brukar vara god ... men med de ögonen vet jag inte om jag skulle våga smaka ;)

    SvaraRadera
  4. Åh, den bästa av dödskallar:)

    SvaraRadera
  5. Mmm.... vad gott!! Men jag är också lite nyfiken på vad det gröna är?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lagt döskallen på "paddan" och bakgrunden på den är skönt grönt hav. Därav de gröna ögonen.

      Radera
  6. Nämen djäklars den är en av mina favoriter och jag stoppade flera i munnen igår utan att tänka på vad det är....hmmmm!!!

    SvaraRadera
  7. Härlig tolkning och vilken effekt med gröna ögon!

    SvaraRadera
  8. Vad smart att hämta dödskallen från godisavdelningen! Snygg effekt på ögonen.

    SvaraRadera
  9. Läckert med fina skuggor. När jag ser bilden tänker jag mig att det är ett hav bakom dödskallen.

    SvaraRadera
  10. Snyggt med skuggan. F ö en väldigt god döskalle. Giftiga ögon på det här exemplaret :)

    SvaraRadera
  11. Varför kom inte jag på detta?! ;-) Det är ju en av mina favoritgodisar (av lösvikt). Läckert med det gröna vattnet i ögonen. :-)

    SvaraRadera
  12. Wow så läckert! Vilken idé att lägga den på paddan. Ger verkligen ett lyft åt bilden.
    Å så snodde du min idé ... ;)

    SvaraRadera
  13. Kreativt och snygga kringskuggor runt motivet. Tack vare havet i ögonen går mina tankar direkt till pirater och dödskallar och ett hårt liv till sjöss. En av mina favvisgodisar också och ändå inte en tanke åt det hållet - jag har varit inne på dödskallar avbildade på grav eller kyrka. Antagligen influerad av förra årets fotosession i Riddarkyrkan.

    SvaraRadera
  14. Läckert arrangerat för att förstärka godiset utseende!!! Kram ;D

    SvaraRadera