måndag 26 december 2016

FOTO 366 BÄST I ÅR (EGET TEMA 27)


Ja så avslutar jag årets tema med en av årets höjdpunkter.
Ett stort tack till alla som varit in till min sida och tack för alla kommentarer😊
Efter moget övervägande har jag bestämt mig för att vara med även nästa år. På grund av att min hälsa inte har varit den bästa har jag inte orkat med att vara in till er och titta och kommenterat era bilder så mycket som jag hade önskat. Men jag tror och vet att jag mår bra av att fota och tänka till runt olika teman och därför antar jag utmaningen även 2017.  Jag önskar er alla ett riktigt gott år 2017 och jag hoppas att vi ses!

HÄR är bloggen du hittar mig på 2017



8 kommentarer:

  1. Grattis till målgång! Många fina bilder och bra lösningar på kluriga teman har du bjudit på. Även jag har bestämt mig för att vara med ett år till, men efter att ha läst 2017 års temalista verkar den svårare än någonsin. Det blir något att bita i. GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  2. Grattis till målgång! Det är alltid lika roligt att titta in hos dig och se alla dina fina bilder! Roligt att du ska vara med nästa år, jag ska också försöka ett år till! Vi ses nästa år och krya på dig! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till målgången och så kul att du ska vara med även nästa år! Jag har också anmält mig och hoppas att det går ett år till. Annars får jag säga att detta år var tredje gången gillt. :) Superfin bild som avslutning förresten!!!
    Tack för alla dina fina kommentarer hos mig, de är så uppskattade och det värmer verkligen. <3 Vi ses 2017

    SvaraRadera
  4. Så vacker avslutningsbild!
    Grattis till målgång ännu ett år - bra jobbat!
    Har varit kul att följa dig med alla dina fina bilder och smarta lösningar ... och tack snälla du för alla trevliga kommentarer hos mig :)
    Har inte bestämt mig ... det här var tredje året i rad ... undrar om jag klarar ett år till... ? Ska tänka lite till :)
    God fortsättning ... Gott slut och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis till att ha kommit i mål Kerstin och du avslutar med en väldigt vacker bild. Det har verkligen varit givande och roligt att få ta del av dina fina bilder och kluriga tolkningar under året. Tack för alla fina kommentarer, de har alltid varit lika uppskattat. Hoppas hälsan vänder åt rätt håll och jag önskar dig en ett riktigt Gott Nytt År 2017.

    SvaraRadera
  6. Grattis till målgång och en väldigt vacker bild. Tack för fina bilder under året och trevliga kommentarer. Önskar dig ett Gott Nytt År med god hälsa.

    SvaraRadera
  7. Grattis till målgång, och till alla fina bilder under året. Vi ses " nästa år" !

    SvaraRadera
  8. Kerstin, saknar dina inlägg och förstår att du valt att inte vara med i årets fotoutmaning. Nu är det bara några dagar kvar innan anmälan stängs och iallafall jag, och säkert fler med mig, tycker det skulle vara riktigt roligt om du är med igen. Hoppade själv på ganska sent med inställningen att det viktigaste inte är att gå i mål men att ha kul och dela bilder och kunskaper med andra. Men känns det inte som du kan eller vill så har jag full förståelse. Hoppas du inte slutat fotografera, du nämner om din hälsa och jag hoppas allt är väl med dig. Passar på att tacka för dina kommentarer hos mig, de uppskattas ska du veta. Ha det gott och en fin söndagskväll önskar jag dig från Malta.

    SvaraRadera