tisdag 16 februari 2016

FOTO 47 PÅ GLID (238)


11 kommentarer:

  1. Fin komposition med skidorna bara lite skymtande i förgrunden där nere på marken. En fin, lite rofylld bild där man glider fram i skogen en vintrig dag.

    SvaraRadera
  2. Härligt djup i bilen, kul att se tolkningarna av temat som är mitt från förra året.

    SvaraRadera
  3. Lagomt med snö för en härlig skidtur! SWIX blå på skidorna antar jag och det känns lite fart...

    SvaraRadera
  4. Ser så mysigt ut med en tur på skidor, själv äger jag inte ens att par skidor längre. Oftast är det alldeles för lite snö här för sådan aktivitet.

    SvaraRadera
  5. Snyggt komponerat! Härligt med så mycket snö så man kan åka skidor. :)

    SvaraRadera
  6. Det går som på spår :)
    Fint perspektiv!

    SvaraRadera
  7. Härligt komponerad bild, röda skidspetsar och ett skidspår som leder in i bilden.

    SvaraRadera
  8. Så fin bild på härlig skidtur... klockrent till temat!

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker bild med ett härligt djup. Perfekt till temat och nu fick jag ju lust att ta en skidtur. Det var inte igår ;-)

    SvaraRadera
  10. Perfekt temalösning och fin bild! Jag gillar att du har så bra skärpa längre fram i spåret, dit du är på väg. :)

    SvaraRadera
  11. Ser ut att vara ett fint spår.

    SvaraRadera