lördag 9 maj 2015

FOTO 129 BEVINGAT (17)


12 kommentarer:

  1. Vacker bild på temat bevingat. Fint ljus i bilden och tydliga detaljer

    SvaraRadera
  2. Humlor är mina favoriter vad det gäller insekter. Jättefin bild!

    SvaraRadera
  3. Undrar om de kommit fram det skulle vara nu då! Stackarna här väl ingen mat innan växterna sätter fart! Du är suverän på humlor har du ett eget förråd med dresserade? Underbart fångat!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Snyggt foto, speciellt vingarna!

    SvaraRadera
  5. Fin bild på humlan... fin skärpa som gör att vingarnas fina ådring framträder fint.

    SvaraRadera
  6. Så fin skärpa på vingarna. Snyggt jobbat.

    SvaraRadera
  7. Snyggt fokus på vingarna. Perfekt till temat.

    SvaraRadera
  8. Oj så snyggt fotograferat!
    Jag känner mig lite skamsen att jag inte riktigt hinner med att hälsa på och kommentera. Min mor gick bort i början av året och det har varit en del att fixa med och nu tömma alla hennes saker. Och i allt så har min bruna hund fått cancer och behandlas för det. Jag hoppas att det lugnar sig mot sommaren så att jag kan vara lite mer aktiv. Kram

    SvaraRadera
  9. Så fin och vilken skärpa!

    SvaraRadera
  10. Snyggt fångat och otroligt fin skärpa! Tack för alla dina kommentarer hos mig! :D

    SvaraRadera
  11. Tänk så viktiga humlorna är för pollineringen.....de är ju de tidigaste insekterna...fint fångat!

    SvaraRadera