söndag 8 mars 2015

FOTO 67 SKRUVADE (257)


10 kommentarer:

  1. Fina skruvade ljus o fin bild på dem. Kan det vara tårtljus? Jag har liknande liggande i ett skåp. :)

    SvaraRadera
  2. Snygga skruvade ljus. Roligt med färg när man gör tårtor.

    SvaraRadera
  3. Fiffig tolkning Kerstin. HUr fick du till den fina reflektionen? Tack för alla fina kommentarer hos mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Reflektionen har jag lagt till i redigeringsprogrammet Photoscape.

      Radera
  4. Där man minst anar det finner man tema läsningar :) Väl uppmärksammat!

    SvaraRadera
  5. Fina färger på ljusen... snyggt mot den svarta bakgrunden.

    SvaraRadera
  6. Blir full i skratt när jag ser ljusen. Ett år hade jag köpt ljus liknande dina i bild. När bi skulle blåsa ut dem så tändes de igen, vi blåste och de tändes... tills vi insåg vi köpt fel ljus. Skämtljus var det som inte gick att blåsa ut.... ;-)

    SvaraRadera
  7. Läckert och kul med reflektionen som gjorde det extra! Här hade du en jättrebra känsla för att förbättra foto!!! Kram ;D

    SvaraRadera