söndag 22 februari 2015

FOTO 53 FLAGGSPEL (72)


9 kommentarer:

  1. Klockrent!! Kul tänkt.

    SvaraRadera
  2. Smart lösning på temat... bra tänkt!

    SvaraRadera
  3. Säger som ovan! Så smart och klockren tolkning. :-) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Bra lösning! Smart sätt att lära sig flaggorna.

    SvaraRadera
  5. En sådan där super Kerstinlösning nu igen ;-)) känner igen korten, men kommer inte ihåg i vilket spel de fanns. Har spelat det med barnen när de var små......så det är ju ett antal år sedan så då må jag vara förlåten att jag glömt ;-))

    SvaraRadera
  6. har du gjort det enkom för temat eller? ;)
    Klockrent var det i alla fall!!

    SvaraRadera
  7. En till som har ett Flaggspel undrar om det är olika spelen för dina kort ser inte lika ut som mina! Kul att se din lösning men ser nu något konstigt! Varför heter det Tallinn när det är Estland, märkligt?!? Kram ;D

    Viken tillfällighet att jag fånga Dansen som Gubben smått rykte på axlarna åt när jag skicka foto för påseende i fredags! Så hade jag inte läst nättidningen sent igår när vi fick tillbaka Internet hade jag dissat mitt foto!!! ;-)))

    SvaraRadera