torsdag 3 november 2016

FOTO 310 FALL (55)


Ristafallet

10 kommentarer:

  1. Hej, admin här!
    Vi kravlar runt och samlar upp era egna teman för att kunna skapa nästa års lista.
    Hur hittar jag dina egna teman? Jag hittar ingen sida eller etikett etc. för dem, inte heller någon sökruta så att jag kunde leta rätt på dem...
    /Gunilla, alias PixelCat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längst upp till vänster finns det en liten sökruta där man kan skriva "eget tema" och då kommer mina egna teman upp.

      Radera
  2. Vilket härligt fall! Vackert!

    SvaraRadera
  3. Mäktigt var precis vad jag tänkte när jag såg bilden, Håkan hann före ;-)

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Det är något särskilt med brusande fallande vatten.

    SvaraRadera
  5. Vackert och pampigt.

    SvaraRadera
  6. Vackert fångat med det fallande vattnet. Härligt!

    SvaraRadera
  7. Jag älskar vatten och då särskilt bäckar, små och stora fall. Vacker bild!!

    SvaraRadera