torsdag 4 augusti 2016

FOTO 217 BRYGGKAFFE (EGET TEMA 9)


10 kommentarer:

  1. Vilken klurig och rolig lösning till bilden! :)

    SvaraRadera
  2. Självklart!

    (Fast visst är det perkulator-kaffe?)

    ;-)

    SvaraRadera
  3. Kul tema och en härlig bild som passar precis!

    SvaraRadera
  4. Vilket roligt och ganska så klurigt tema ! Fin tillhörande bild, blir lite nyfiken på vad perkulator-kaffe är för något som Håkan skriver.

    SvaraRadera
  5. Härlig bild med roligt tema! Bild med mycket detaljer som visar att det finns myggor som också vill vara med! ;)

    SvaraRadera
  6. Så härligt tema, kunde inte vara merpassande bild till namnet!

    SvaraRadera
  7. Till Anita
    http://www.perkulator.nu/

    SvaraRadera
  8. Å vilket kul tema ! Jag kommer på direkten och fikar där:) Härligt att fika vid vatten.

    SvaraRadera
  9. Så mysig bild och klurigt tema, som du självklart har en passande bild till. Jag funderade genast hur jag skulle lösa det själv. :)Fast jag inte dricker kaffe skulle jag gärna komma och sitta med er där.

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild och en härlig bild som verkligen är klockren till temat!

    SvaraRadera