fredag 18 mars 2016

FOTO 78 BEDJANDE ( 13)


14 kommentarer:

  1. Så fin närbild! Den bedjande blicken är säkert svår att motstå :)

    SvaraRadera
  2. Vilken helt underbar bild på din fina vovve. Smälter helt klart för den bedjande blicken.

    SvaraRadera
  3. Så fin bild. Kul att du gått så nära. Gissar att hen fick vad hen ville ha;-)

    SvaraRadera
  4. Men så söt! Hoppas att han fick något gått, hi hi

    SvaraRadera
  5. Men så fin och vacker bild av din hund ! Så fint du gått så nära och fotat. Säg den som kan motstå en sån bedjande blick. :)

    SvaraRadera
  6. Oh så söt! En bedjande blick jag absolut inte hade kunnat motstå.

    SvaraRadera
  7. Åh, en helt underbar bild! Så fin närbild! :)

    SvaraRadera
  8. Så läcker vinkel och verkligen så bedjande....bra tolkat och snyggt fotograferat!

    SvaraRadera
  9. Underbar bild med superfin komposition...dessa ögon är svåra att motstå gissar jag ;)

    SvaraRadera
  10. Den där blicken tycker jag mig känna igen ibland ;)
    Rolig och bra beskärning på bilden.

    SvaraRadera
  11. Helt underbar bild! Jag skulle inte kunna säga nej till den blicken. Snyggt beskuret också.

    SvaraRadera
  12. Typiska blicken om hur svulten man är!!! Kram ;D

    SvaraRadera