fredag 8 maj 2015

FOTO 128 KNIPA (148)


8 kommentarer:

  1. Fin komposition... och ett härligt ljus i bilden.
    Jag tror jag vet var "mina" knipor finns... måste nog ta en tur dit... hoppas de är kvar :)

    SvaraRadera
  2. Så fint ljus. Gillar känslan av fart och lugn samtidigt.

    SvaraRadera
  3. Ger en känsla av ro, lugn och tystnad när man tittar på bilden men samtidigt att knipan är i farten genom ringarna på vattnet efter den. Fint fångad bild.

    SvaraRadera
  4. :) I den här banan har jag inte ens tänkt till det här temat! Fantastiskt hur låst man kan bli :) Din tolkning är ju så mycket trevligare än de jag gått och funderat på!

    SvaraRadera
  5. Jag skall fixa sjöboden och sova där så jag kan smyga på dem för nu sticker de så fort man går ut uppe hos oss högt ovanför stranden! Jag skulle bara lyckas knipa dem som en flugskit på foto men du har lyckats perfekt! Vem är fågelfotograf nu??? Kram ;D

    SvaraRadera