lördag 28 februari 2015

FOTO 59 MUGG (199)


(Här fick mobilen komma till användning)

9 kommentarer:

  1. Åh min favorit mugg. Jag har den i jeansblå. Snygg grynighet passar perfekt till höganässtengodset.

    SvaraRadera
  2. Snygg och klassisk mugg :) Har några här hemma också!

    SvaraRadera
  3. En sådan blå står framför mig här på bordet... gillar den skarpt!

    SvaraRadera
  4. Har också sådana muggar. Fina och goa att dricka ur. :)

    SvaraRadera
  5. Den var mångas favorit, även min. Passar perfekt i handen och håller kaffet varmt länge.
    Bilden är ju lika snygg som vanligt.. ;)

    SvaraRadera
  6. Härlig mugg, min favorit är lite ljusare blå ;)

    SvaraRadera
  7. De där muggarna har jag hemma! Drycken blir extra goda i dem. :-)

    SvaraRadera
  8. Höganäs-muggar är goda att dricka ut och sköna att hålla i!
    Mobilkameran är bra - den är ju alltid med!

    SvaraRadera
  9. Känner mej udda då jag inte har den hemma fast en av mina fyra döttrar där finns de blåa! Populär är den och bra val!!! Kram ;D

    SvaraRadera