tisdag 27 januari 2015

FOTO 27 PRICKAR (232)




11 kommentarer:

  1. Fint närfoto på munstycket! Snyggt med vattendropparna som ger livfullhet till bilden.

    SvaraRadera
  2. Påminner mig im att ag borde köpa ett nytt :) Med minst lika många prickar!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Har precis införskaffat mig ett nytt också!

    SvaraRadera
  4. Borde skaffa mig ett nytt! :)

    SvaraRadera
  5. Det hade jag aldrig kommit på själv... smart lösning på temat - igen :) Snyggt fotat och fint i svartvitt.

    Ang. min "upphängda"... vet inte precis vad det är, men bilden är tagen i ett gammalt väveri i Norrköpings Stadsmuseum.

    SvaraRadera
  6. Jag som trodde att prickarna kom från ett fotbad.

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder du har tagit på vardagsföremål. Tänk att en kran, prickar och ett måttband kan bli så fint... :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt med vattnet, gör pricken �� över i .

    SvaraRadera
  9. Skööööönt...och jag ser på inläggen att du hållit dig i ett och samma rum ;-))

    SvaraRadera
  10. Bra tolkning och sköna prickar! ;)

    SvaraRadera
  11. Hahaa.. själv är jag som ett frågetecken! Om det är duschmunstycket förstår jag kommentarerna då jag använder ett gammalt stuk på mitt typ 50-talet! Men till Temat var fotot helt rätt ändå!!! Kram ;D

    SvaraRadera